Hara Digital Logo

Kodulehe tegemine

Oleme digiturunduse partnerid üle 90 ettevõttele Eestis.

Kodulehe tegemine, mis toob päringuid

Kas soovid kodulehte, mis toob rohkem päringuid ja müüki?

Kas praegusel kodulehel ei käi piisavalt inimesi ega tule päringuid?

Kui vastasid mõnele küsimusele jaatavalt, oled jõudnud õigesse kohta. Saame sind aidata kodulehe tegemisel, mis toob sulle rohkem päringuid ja on otsingumootorites leitav. 

Koduleht on 24/7 töötav müügimees

Et see ka nii päriselt oleks, peab kodulehel olema kvaliteetne sisu ning läbimõeldud struktuur ja disain. Meie eesmärgiks on luua kodulehti, mis päriselt müüvad ja toovad kasumit. 

Saame sind aidata kui soovid, et sinu ettevõte saaks rohkem päringuid ja kliente ning soovid turunduse järgmisele tasemele viia.

Koduleht on sinu ettevõtte nägu ja veebiturunduse vundament.

Ilma hea koduleheta pole mõtet osta Google Ads või Facebooki reklaame kui inimesed jõuavad lehele ning päringut tegemata lahkuvad.

Alati ei piisa hea disainiga veebilehest. Vaja on tekitada kliendis usaldust ettevõtte vastu, sest just usaldus toob päringuid.

Varena koduleht
Varena koduleht

Kodulehe loomise protsessi 10 sammu

  1. Õpime äri tundma

    Õpime seda äri ja turgu tundma ning koostame sinu kliendi persoona, intervjueerides praeguseid ja potentsiaalseid kliente.

  2. Turundusmudel ja -strateegia

    Koostame turundusmudeli ja -strateegia.

  3. Konkurentide ja märksõnade analüüs

    Koostame konkurentide ja märksõnade analüüsi, et tulla Googles heal kohal välja.

  4. Kodulehe struktuuri koostamine

    Koostame kodulehe struktuuri ja mugava klienditeekonna.

  5. Tekstide tegemine

    Copywriter ehk sisulooja loob koos sinuga kodulehe tekstid.

  6. Kujundamine ja disain

    Kujunduse loob disainer, kes lähtub ka ärilisest eesmärgist, mitte ainult ilusast disainist.

  7. Kodulehe arendamine

    Kaasame sobiva arendaja, kes teeb ära tehnilise poole, et see kõik kokku panna.

  8. Sisu lisamine

    Lisame lehele sisu (toodet, tekstid, pildid ja muu info).

  9. Domeenile ületõstmine

    Tõstame uue kodulehe üle sinu domeenile. Kui domeenil on juba veebileht, jälgime olemasolevaid linke, et need Googles positsiooni ei kaotaks.

  10. Jälgimine

    Hoiame lehel silma peal ning ootame, mis saab.

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab üks koduleht?

See on raske küsimus ilmselt kõigi veebilehe tegijate jaoks. Kui soovid jõuda parima mõõdetava tulemuseni, võib ulatuda hind 5–10 000-ni või isegi rohkem. Kõik sõltub projekti mahust, mida peame tegema, üksikasjadest, lehtede arvust jne. Kui see sind ei hirmuta, siis täpsema hinna saamiseks võtke meiega julgelt ühendust.
Keskmiselt saadakse kodulehele investeeritud raha tagasi juba 6-kuuga. Vahel võib võtta see muidugi ka kauem ning parematel juhtudel ka kordades vähem.

Kaua kodulehe tegemine aega võib võtta?

See oleneb projektist ja selle suurusest. Keskmiselt võtab kodulehe tekstide loomine, disain ja arendus aega ise umbes 2 nädalat kuni 1 kuu. Sellele eelneb ettevõtte tundmaõppimise aeg ning eeltöö ja suhtlus. Peale kodulehe ületõstmist järgneb analüüsimine ja viimistlemine, et jõuda püstitatud eesmärgini.

Kuidas on näha tulemust?

Kodulehte teeme pidevalt sinuga ühenduses olles, hoides sind kõigega kursis. Pärast selle valmimist ja ületõstmist, vaatame sinuga koos, mis saama hakkab. Kui tulemus ei vasta eesmärkidele, vaatame kõik üle, kus oleks võimalik muudatusi teha, et jõuda eesmärkideni lähemale. 
Tulemus on nähtav meile konversiooninumbrite teel kui ka sinu jaoks reaalse müüginumbri teel.