Esileht » Veebilehed » Kodulehe tegemine
Kodulehe tegemine, mis jõuab päriselt klientideni
Hara loob kodulehti, mis aitavad sul kiiremini ja effektiivsemalt jõuda soovitud tulemusteni.
Koduleht on 24/7 töötav müügimees
Et see ka nii päriselt oleks, peab kodulehel olema kvaliteetne sisu ning läbimõeldud struktuur ja disain. Meie eesmärgiks on luua kodulehti, mis päriselt müüvad ja toovad kasumit.
Saame sind aidata kui soovid, et sinu ettevõte saaks rohkem päringuid ja kliente ning soovid turunduse järgmisele tasemele viia.
Koduleht on sinu ettevõtte nägu ja veebiturunduse vundament.
Ilma hea koduleheta pole mõtet osta Google Ads või Facebooki reklaame kui inimesed jõuavad lehele ning päringut tegemata lahkuvad.
Alati ei piisa hea disainiga veebilehest. Vaja on tekitada kliendis usaldust ettevõtte vastu, sest just usaldus toob päringuid.
Kuidas jõuame sinu kodulehe tegemisel parima tulemuseni?
Õpime seda äri ja turgu tundma ning koostame sinu kliendi persoona, intervjueerides praeguseid ja potentsiaalseid kliente.
Koostame turundusmudeli ja -strateegia.
Koostame konkurentide ja märksõnade analüüsi, et tulla Googles heal kohal välja.
Koostame kodulehe struktuuri.
Copywriter ehk sisulooja loob koos sinuga kodulehe tekstid.
Kujunduse loob disainer, kes lähtub ka ärilisest eesmärgist, mitte ainult ilusast disainist.
Kaasame sobiva arendaja, kes teeb ära tehnilise poole, et see kõik kokku panna.
Lisame lehele sisu (teskstid, pildid jm).
Tõstame uue veebilehe üle sinu domeenile. Kui domeenil on juba veebileht, jälgime olemasolevaid linke, et need Googles positsiooni ei kaotaks.
Hoiame lehel silma peal ning ootame, mis saab.
Kui see protsess on läbitud, on kodulehel muudatuste tegemine lihtsam kui Wordis reavahe suuruse muutmine.
Enam ei pea muudatuste tegemiseks kodulehe arendajaga ühendust võtma. Saad ise seda lihtsasti muuta ja hoida ajakohasena. Näitame sulle, kuidas lehte hallata ning mida silmas pidada. Soovi korral koostame ka pdf vormis juhendi, kus arusaadavas keeles kõik lahti seletatud, et saaksid seda jagada teistele töötajatele.
Mõtled, miks valida hara digiagentuur?
Kodulehe tegemine, mis toob päriselt kliendid sinuni, on asi, mida teeme hästi. Kodulehe loomisel vaatame kogu sinu ettevõtte pilti, et jõuda tulemuseni, mis on sinu jaoks päriselt oluline ja vajalik. Meie eesmärgiks on olla sinu koostööpartner, kelle töösse investeerimine on kasulik ja tulemuslik otsus.
Veebilehe tegemisel (olgu selleks siis koduleht või e-pood) ei ole meie eesmärgiks tõsta veebilehe liiklust, vaid liikluse kvaliteeti. Näiteks kui sinu veebilehele jõuab 2 inimest, kes toovad reaalse tehingu, on hulka parem kui 20 inimest, kes tehinguta lahkuvad. Selle tulemuse saavutab just nende punktide elluviimisel, millest ülevalpool rääkisime.
Tundub keeruline? - Peabki olema
Aitame kõige sellega, et tulemus oleks sulle parim. Oleme professionaalid ning oskame oma tööd hästi, kuid oluline on sinu arvamus, soovid ja pidev koostöö.
Korduma kippuvad küsimused
Kui palju maksab üks koduleht?
See on raske küsimus ilmselt kõigi veebilehe tegijate jaoks. Kui soovid jõuda parima mõõdetava tulemuseni, võib ulatuda hind 5–10 000-ni või isegi rohkem. Kõik sõltub projekti mahust, mida peame tegema, üksikasjadest, lehtede arvust jne. Kui see sind ei hirmuta, siis täpsema hinna saamiseks võtke meiega julgelt ühendust.
Keskmiselt saadakse kodulehele investeeritud raha tagasi juba 6-kuuga. Vahel võib võtta see muidugi ka kauem ning parematel juhtudel ka kordades vähem.
Kaua kodulehe tegemine aega võib võtta?
See oleneb projektist ja selle suurusest. Keskmiselt võtab kodulehe tekstide loomine, disain ja arendus aega ise umbes 2 nädalat kuni 1 kuu. Sellele eelneb ettevõtte tundmaõppimise aeg ning eeltöö ja suhtlus. Peale kodulehe ületõstmist järgneb analüüsimine ja viimistlemine, et jõuda püstitatud eesmärgini.
Kuidas on näha tulemust?
Kodulehte teeme pidavelt sinuga ühenduses olles, hoides sind kõigega kursis. Pärast selle valmimist ja ületõstmist, vaatame sinuga koos, mis saama hakkab. Kui tulemus ei vasta eesmärkidele, vaatame kõik üle, kus oleks võimalik muudatusi teha, et jõuda eesmärkideni lähemale.
Tulemus on nähtav meile konversiooninumbrite teel kui ka sinu jaoks reaalse müüginumbri teel.