Hara Digital Logo

E-poe tegemine

Oleme digiturunduse partnerid üle 90 ettevõttele Eestis.

E-poe tegemine, mis kasvatab müügitehinguid

Kas soovid ettevõttele e-poodi, mis kasvatab müüginumbreid?

Kas olemasolev e-pood vajab uuendust ja on keeruline kasutada?

Sul on usku enda tootesse ning soovid seda müüa internetis?

Soovid e-poodi, millel on rohkem oste kui sinu konkurentide omal?

Kui vastasid mõnele eelnevale küsimusele jaatavalt, saame sind aidata. Omame pikaajalist kogemust läbimõeldud ja lõppkliendile suunatud e-poodide loomisel.

E-poe loomise protsessi 10 sammu

Samm 1
Õpime seda äri ja turgu tundma ning koostame sinu kliendi persoona, intervjueerides praeguseid ja potentsiaalseid kliente.
Samm 2
 Koostame turundusmudeli ja -strateegia.
Samm 3
Koostame konkurentide ja märksõnade analüüsi, et tulla Googles heal kohal välja.
Samm 4
Koostame e-poe struktuuri ja mugava klienditeekonna.
Samm 5
Copywriter ehk sisulooja loob koos sinuga e-poe tekstid. Samuti korrigeerime toodete infot.
Samm 6
Kujunduse loob disainer, kes lähtub ka ärilisest eesmärgist, mitte ainult ilusast disainist.
Samm 7
Kaasame sobiva arendaja, kes teeb ära tehnilise poole, et see kõik kokku panna.
Samm 8
Lisame lehele sisu (toodet, tekstid, pildid ja muu info).
Samm 9
Tõstame uue e-poe üle sinu domeenile. Kui domeenil on juba pood, jälgime olemasolevaid linke, et need Googles positsiooni ei kaotaks.
Samm 10
Hoiame lehel silma peal ning ootame, mis saab.

Korduma kippuvad küsimused

Küsimus, millele vastata täpselt ei saa. Meie hinnad algavad tavaliselt 5000 ning võivad ulatuda kümnetesse tuhandetesse.

Soovitame investeerida e-poodi, mis kasvatab müüki. Näiteks läbimõtlemata e-poes müües 100 eurost toodet 8 korda päevas, toob sulle 800 eurot tulu. Aga mis arvad kui meie suurendaksime neid tehinguid kahekordselt või nelja?

See oleneb projektist ja selle suurusest. Keskmiselt võtab arendus aega ise umbes 1-2 kuud. Sellele eelneb ettevõtte tundmaõppimise aeg ning eeltöö ja suhtlus. Peale e-poe ületõstmist järgneb analüüsimine ja viimistlemine, et jõuda püstitatud eesmärgini.

Veebipoodi teeme pidavalt sinuga ühenduses olles, hoides sind kõigega kursis. Pärast selle valmimist ja ületõstmist, vaatame sinuga koos, mis saama hakkab. Kui tulemus ei vasta eesmärkidele, vaatame kõik üle, kus oleks võimalik muudatusi teha, et jõuda eesmärkideni lähemale. 

Tulemus on nähtav meile konversiooninumbrite teel kui ka sinu jaoks reaalse müüginumbri teel.