Hara Digital Logo

E-poe tegemine

Oleme digiturunduse partnerid üle 90 ettevõttele Eestis.

E-poe tegemine, mis kasvatab müügitehinguid

Kas soovid ettevõttele e-poodi, mis kasvatab müüginumbreid?

Kas olemasolev e-pood vajab uuendust ja on keeruline kasutada?

Sul on usku enda tootesse ning soovid seda müüa internetis?

Soovid e-poodi, millel on rohkem oste kui sinu konkurentide omal?

Kui vastasid mõnele eelnevale küsimusele jaatavalt, saame sind aidata. Omame pikaajalist kogemust läbimõeldud ja lõppkliendile suunatud e-poodide loomisel.

Levi Eesti Disain e-pood
Levi Eesti Disain e-pood

E-poe loomise protsessi 10 sammu

  1. Õpime äri tundma

    Õpime seda äri ja turgu tundma ning koostame sinu kliendi persoona, intervjueerides praeguseid ja potentsiaalseid kliente.

  2. Turundusmudel ja -strateegia

    Koostame turundusmudeli ja -strateegia.

  3. Konkurentide ja märksõnade analüüs

    Koostame konkurentide ja märksõnade analüüsi, et tulla Googles heal kohal välja.

  4. E-poe struktuuri koostamine

    Koostame e-poe struktuuri ja mugava klienditeekonna.

  5. Tekstide tegemine

    Copywriter ehk sisulooja loob koos sinuga e-poe tekstid. Samuti korrigeerime toodete infot.

  6. Kujundamine ja disain

    Kujunduse loob disainer, kes lähtub ka ärilisest eesmärgist, mitte ainult ilusast disainist.

  7. E-poe arendamine

    Kaasame sobiva arendaja, kes teeb ära tehnilise poole, et see kõik kokku panna.

  8. Sisu lisamine

    Lisame lehele sisu (toodet, tekstid, pildid ja muu info).

  9. Domeenile ületõstmine

    Tõstame uue e-poe üle sinu domeenile. Kui domeenil on juba pood, jälgime olemasolevaid linke, et need Googles positsiooni ei kaotaks.

  10. Jälgimine

    Hoiame lehel silma peal ning ootame, mis saab.

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab e-poe tegemine?

Küsimus, millele vastata täpselt ei saa. Meie hinnad algavad tavaliselt 5000 ning võivad ulatuda kümnetesse tuhandetesse.
Soovitame investeerida e-poodi, mis kasvatab müüki. Näiteks läbimõtlemata e-poes müües 100 eurost toodet 8 korda päevas, toob sulle 800 eurot tulu. Aga mis arvad kui meie suurendaksime neid tehinguid kahekordselt või nelja?

Kaua e-poe tegemine aega võib võtta?

See oleneb projektist ja selle suurusest. Keskmiselt võtab arendus aega ise umbes 1-2 kuud. Sellele eelneb ettevõtte tundmaõppimise aeg ning eeltöö ja suhtlus. Peale e-poe ületõstmist järgneb analüüsimine ja viimistlemine, et jõuda püstitatud eesmärgini.

Kuidas on näha tulemust?

Veebipoodi teeme pidavalt sinuga ühenduses olles, hoides sind kõigega kursis. Pärast selle valmimist ja ületõstmist, vaatame sinuga koos, mis saama hakkab. Kui tulemus ei vasta eesmärkidele, vaatame kõik üle, kus oleks võimalik muudatusi teha, et jõuda eesmärkideni lähemale. 
Tulemus on nähtav meile konversiooninumbrite teel kui ka sinu jaoks reaalse müüginumbri teel.