Esileht » Veebilehed » E-poe tegemine
E-poe tegemine, mis kasvatab müügitehinguid
Hara tehtud veebipoed suurendavad konversioonimäära ja reaalseid müügitehinguid.
E-pood, mis toob rohkem tehinguid
Sul on usku enda tootesse ning soovid seda müüa internetis? Soovid e-poodi, millel on rohkem oste kui sinu konkurentide omal? Saame sind aidata kõige sellega. Omame pikaajalist kogemust läbimõeldud ja lõppkliendile suunatud e-poodide loomisel.
Halb vs hea e-poe müügitoru
120 inimest
47 inimest
18 inimest
tehingu
12 inimest
Antud e-poodi jõuab 120 külastajat, kellest ainult 12 sooritab tehingu. Konversioonimäär 7.5%.
70 inimest
62 inimest
58 inimest
tehingu
56 inimest
Siia e-poodi jõuab küll vähem külastajaid, kuid selle eest on liiklus palju kvaliteetsem. Konversioonimäär 80%. Tehinguid pea 11 korda rohkem.
Kuidas käib e-poe loomise protsess?
Õpime seda äri ja turgu tundma ning koostame sinu kliendi persoona, intervjueerides praeguseid ja potentsiaalseid kliente.
Koostame turundusmudeli ja -strateegia.
Koostame konkurentide ja märksõnade analüüsi, et tulla Googles heal kohal välja.
Koostame e-poe struktuuri ja mugava klienditeekonna.
Copywriter ehk sisulooja loob koos sinuga e-poe tekstid. Samuti korrigeerime toodete infot.
Kujunduse loob disainer, kes lähtub ka ärilisest eesmärgist, mitte ainult ilusast disainist.
Kaasame sobiva arendaja, kes teeb ära tehnilise poole, et see kõik kokku panna.
Lisame lehele sisu (toodet, tekstid, pildid ja muu info).
Tõstame uue e-poe üle sinu domeenile. Kui domeenil on juba pood, jälgime olemasolevaid linke, et need Googles positsiooni ei kaotaks.
Hoiame lehel silma peal ning ootame, mis saab.
Pärast veebipoe valmimist on toodete muutmine ja lisamine lihtsamast lihtsam.
E-poe haldamine käib läbi lihtsa admin liidese. Näitame sulle, kuidas lehte hallata ning mida silmas pidada. Soovi korral koostame ka pdf vormis juhendi, kus arusaadavas keeles kõik lahti seletatud, et saaksid seda jagada teistele töötajatele.
Mõtled, miks valida hara digiagentuur?
Oleme oma ala professionaalid, kes naudivad oma tööd ja uusi väljakutseid. E-poe loomisel vaatame kogu sinu ettevõtte pilti, et jõuda tulemuseni, mis on sinu jaoks päriselt oluline ja vajalik. Meie eesmärgiks on olla sinu koostööpartner, kelle töösse investeerimine on kasulik ja tulemuslik otsus.
Veebilehe tegemisel (olgu selleks siis koduleht või e-pood) ei ole meie eesmärgiks tõsta veebilehe liiklust, vaid liikluse kvaliteeti. Näiteks kui sinu veebilehele jõuab 2 inimest, kes toovad reaalse tehingu, on hulka parem kui 20 inimest, kes tehinguta lahkuvad. Selle tulemuse saavutab just nende punktide elluviimisel, millest ülevalpool rääkisime.
Tundub keeruline? - Peabki olema
Aitame kõige sellega, et tulemus oleks sulle parim. Oleme professionaalid ning oskame oma tööd hästi, kuid oluline on sinu arvamus, soovid ja pidev koostöö.
Korduma kippuvad küsimused
Kui palju maksab e-poe tegemine?
Küsimus, millele vastata täpselt ei saa. Meie hinnad algavad tavaliselt 5000 ning võivad ulatuda kümnetesse tuhandetesse.
Soovitame investeerida e-poodi, mis kasvatab müüki. Näiteks läbimõtlemata e-poes müües 100 eurost toodet 8 korda päevas, toob sulle 800 eurot tulu. Aga mis arvad kui meie suurendaksime neid tehinguid kahekordselt või nelja?
Kaua e-poe tegemine aega võib võtta?
See oleneb projektist ja selle suurusest. Keskmiselt võtab arendus aega ise umbes 1-2 kuud. Sellele eelneb ettevõtte tundmaõppimise aeg ning eeltöö ja suhtlus. Peale e-poe ületõstmist järgneb analüüsimine ja viimistlemine, et jõuda püstitatud eesmärgini.
Kuidas on näha tulemust?
Veebipoodi teeme pidavalt sinuga ühenduses olles, hoides sind kõigega kursis. Pärast selle valmimist ja ületõstmist, vaatame sinuga koos, mis saama hakkab. Kui tulemus ei vasta eesmärkidele, vaatame kõik üle, kus oleks võimalik muudatusi teha, et jõuda eesmärkideni lähemale.
Tulemus on nähtav meile konversiooninumbrite teel kui ka sinu jaoks reaalse müüginumbri teel.