E-poe tegemine, mis kasvatab müügitehinguid
Kas soovid ettevõttele e-poodi, mis kasvatab müüginumbreid?
Kas olemasolev e-pood vajab uuendust ja on keeruline kasutada?
Sul on usku enda tootesse ning soovid seda müüa internetis?
Soovid e-poodi, millel on rohkem oste kui sinu konkurentide omal?
Kui vastasid mõnele eelnevale küsimusele jaatavalt, saame sind aidata. Omame pikaajalist kogemust läbimõeldud ja lõppkliendile suunatud e-poodide loomisel.
E-poe loomise protsessi 10 sammu
- Õpime äri tundma
Õpime seda äri ja turgu tundma ning koostame sinu kliendi persoona, intervjueerides praeguseid ja potentsiaalseid kliente.
- Turundusmudel ja -strateegia
Koostame turundusmudeli ja -strateegia.
- Konkurentide ja märksõnade analüüs
Koostame konkurentide ja märksõnade analüüsi, et tulla Googles heal kohal välja.
- E-poe struktuuri koostamine
Koostame e-poe struktuuri ja mugava klienditeekonna.
- Tekstide tegemine
Copywriter ehk sisulooja loob koos sinuga e-poe tekstid. Samuti korrigeerime toodete infot.
- Kujundamine ja disain
Kujunduse loob disainer, kes lähtub ka ärilisest eesmärgist, mitte ainult ilusast disainist.
- E-poe arendamine
Kaasame sobiva arendaja, kes teeb ära tehnilise poole, et see kõik kokku panna.
- Sisu lisamine
Lisame lehele sisu (toodet, tekstid, pildid ja muu info).
- Domeenile ületõstmine
Tõstame uue e-poe üle sinu domeenile. Kui domeenil on juba pood, jälgime olemasolevaid linke, et need Googles positsiooni ei kaotaks.
- Jälgimine
Hoiame lehel silma peal ning ootame, mis saab.
Korduma kippuvad küsimused
Küsimus, millele vastata täpselt ei saa. Meie hinnad algavad tavaliselt 5000 ning võivad ulatuda kümnetesse tuhandetesse.
Soovitame investeerida e-poodi, mis kasvatab müüki. Näiteks läbimõtlemata e-poes müües 100 eurost toodet 8 korda päevas, toob sulle 800 eurot tulu. Aga mis arvad kui meie suurendaksime neid tehinguid kahekordselt või nelja?
See oleneb projektist ja selle suurusest. Keskmiselt võtab arendus aega ise umbes 1-2 kuud. Sellele eelneb ettevõtte tundmaõppimise aeg ning eeltöö ja suhtlus. Peale e-poe ületõstmist järgneb analüüsimine ja viimistlemine, et jõuda püstitatud eesmärgini.
Veebipoodi teeme pidavalt sinuga ühenduses olles, hoides sind kõigega kursis. Pärast selle valmimist ja ületõstmist, vaatame sinuga koos, mis saama hakkab. Kui tulemus ei vasta eesmärkidele, vaatame kõik üle, kus oleks võimalik muudatusi teha, et jõuda eesmärkideni lähemale.
Tulemus on nähtav meile konversiooninumbrite teel kui ka sinu jaoks reaalse müüginumbri teel.